Sivut

torstai 7. marraskuuta 2013

Haaste


Sain haasteen blogista Äidin kasvatusopas, kiitos siitä :)

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Faktat
1. Loukkaannun tosi helposti.
2. Olen ujo, lapsen myötä oon kuitenkin tullut vähän rohkeammaksi.
3.  Rakastan nukkumista, voisin nukkua kellon ympäri!
4. Olen jouluihminen. Tekisi mieli jo laittaa jouluverhot ikkunoihin, mutta en ihan vielä kuitenkaan laita.
5. Mä oon hirveen malttamaton. Jos saan päähäni jonkun idean, se täytyy toteuttaa heti. 
6. Kyllästyn helposti. Tykkään muuttaa asunnosta toiseen, kun saa vaihtelua. Välillä tekee mieli myös vaihtaa kaupunkia, mutta kerran sen tehneenä huomasin, että siihenkin kyllästyy nopeasti :D
7. Mulla ei ikinä oo mitään kivoja vaatteita, vaikka kaappi pursuaa kaiken maailman paitoja ja housuja.
8. Jos innostun jostain asiasta, teen sen täysillä, eikä kukaan saa keskeyttää.
9. Oon välillä ehkä vähän nipo ja aika tarkka joissain asioissa. 
10. Oon ylpeä Miljasta. Se on niin suloinen ja tosi taitava monissa asioissa. 
11. Haluaisin kovasti jo töihin tai opiskelemaan. Kotona oleminen alkaa aina välillä tökkiä pahasti.

Kysymykset & Vastaukset
1. Mikä on lempi vuodenaikasi?
Mun lempi vuodenaika on kesä. Tykkään myös talvesta, mutta se on vaan vähän liian pitkä.
2. Jos saisit elää yhden hetken elämästäsi uudestaan, mikä se olisi?
Ehdottomasti se, kun Milja syntyi. Sanon kuitenkin vielä toisenkin.... ehkä myös se hetki kun rakastuin Miljan isään ja vatsan pohjalla lenteli miljoona pehosta.
3. Suolaiset vai makeat herkut?
Makeat herkut on mun mieleen. namnam.
4. Nettikirppis vai livekirppis?
Livekirppis! Oon aika laiska hakemaan tavaroita ja postia en millään malttaisi odottaa. Livekirppiksillä on myös halvempaa.
5. Jos saisit valita kotiisi ihan minkä tahansa design-tuotteen, mikä se olisi?
Hmm. Ei nyt tuu just mieleen mitään tiettyä tuotetta, minkä nyt meille haluaisin. Sitten kun meillä on omakotitalo, niin sinne voisin haluta ehkä Lokki-valaisimen, vaikka oonkin aina vihannut niitä :D
6. Suosikki lomakohteesi? (Joko missä olet käynyt tai minne haluaisit mennä)
Mun suosikkikohde taitaa olla Rodos. Siellä oli mukava tunnelma, ihmiset oli mukavia, sää oli kiva ja vesi ihanan turkoosia. Haaveenaa olisi varmaan lähteä vielä joskus Malediiveille.
7. Markka vai euro?
Euro. Markka-ajasta en ihan hirveesti muista ja euro on kansainvälisempi. Kiva kun ei tarvi aina olla vaihtamassa rahaa.
8. Mikä joulussa on parasta?
Joulussa on parasta tunnelma. Ihmiset on iloisia, on rauhallista ja muutenkin on niin ihanan kiireetöntä ja saa syödä niin paljon kinkkua kuin jaksaa!
9. Shoppailetko mielummin kierrellen kauppoja vai tilaatko nettikaupoista suoraan kotiin?
Shoppailen mielummin kierrellen kauppoja. En tosiaan jaksa odotella postia ja muutenki shoppailu on rentouttavaa.
10. Vietitkö lihattoman lokakuun?
En viettänyt.
11. Osaisitko elää ilman elektroniikkaa? Mitä jäisit eniten kaipaamaan?
En osaisi. Jäisin ehkä eniten kaipaamaan älypuhelinta. Miten oon joskus voinut elää ilman sitä? Oli sitten missä tahansa, aina voi googlettaa jotain mitä ei tiedä. :D

Kysymykset haastettaville
1. Mikä on paras asia sinussa?
2. Unelmasi?
3. Mikä on unelma-ammattisi?
4. Mikä on elämäntilanteesi viiden vuoden kuluttua?
5. Missä olet hyvä?
6. Missä olet huono?
7. Osaatko kieliä?
8. Mikä saa sinut ärsyyntymään?
9. Kuinka usein syöt herkkuja?
10. Kuinka usein käyt juhlimassa?
11. Miten rentoudut?

Oon vähän tylsä ja tää näyttää olleen jo aika monessa blogissa, siksi en ihan yhtätoista haasta. Itsekin tämän oon joskus kauan sitten tehnyt, mutta kysymykset oli kuitenkin erit ja täällä blogissa tätä ei olekkaan ollut aiemmin. 

Haastan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti