Sivut

lauantai 16. marraskuuta 2013

Mamma tuulettumassa

Perjantaina oltiin siis Amarillossa juhlimassa kaverin synttäreitä. Mulla oli ylläriylläri taas vaikeuksia vaatteiden suhteen, tämä kasvava keskivartalo kun rajoittaa jonkun verran.
Onneksi mulle just eilen sattui postiin saapumaan Nellyn tilaus, missä tuli uuden Dr Denimin Kissyt vanhojen kulahtaneiden tilalle. Tilasin koon S, kun kokotaulukon mukaan XS ja S välillä pitäisi olla vaan vyötäröllä eroa. Nää uudet ässät olikin paljon isommat kuin edelliset. Vyötärölle jää reilusti tilaa tämänkin pötsin kanssa ja lahkeet on pidemmät ja leveämmät. Nyt jo pelottaa miltä ne näyttää muutaman pesun jälkeen. Päätin silti pitää nämä mammahousuina ja ostan sitten synnytyksen jälkeen uudet. :)
Eipä tuossa vielä kaikki, vaan ongelmat jatkuivat... Löysin kerrankin tosi kivan vaateyhdistelmän ja aloin silittää paitaa. HITTO siihen paloi tietenkin valtava reikä keskelle selkäosaa! Kyllä lensi muutama ärräpää ja aloin hysteerisesti itkeä (hormonit). Menin makkariin murjottamaan kuin pienet lapset ja mies yritti lohduttaa mua:

M: Rauhoitu nyt, sun meikitkin leviää.
minä: Voi v'ttu mitä mä nyt puen!? (itkeä vollottaen)
M: Älä nyt itke, sulla on kaappi täynnä vaatteita. Varmasti löydät jonkun toisen kivan paidan.
minä: Ei mulla oo mitään mikä istuis tän mahan kanssa. Hyvä sun on puhua, kun oot ton kokoinen kaiken aikaa eikä sun kroppa muutu näin älyttömästä yhtäkkiä. (itkien vielä vuolaammin)

Viiden minuutin kuluttua olinkin jo rauhoittunut ja uusi paita oli löytynyt..... HORMONIT!!!




Muuten ilta meni tosi hyvin ja oli kivaa. Ruoka oli myös oikein herkullista! En muista koska olisin viimeksi käynyt Amarillossa. Ehkä vielä käyn jossain ''tuulettumassa'' ennen vauvan syntymää, leffassa ja syömässä. Amarillossa oli esiintymässä Stig, mutta lähdettiin kaverin kanssa jo hyvissä ajoin kotiin. Mulla oli kyllä kotoa lähtiessä fiilis ''mitä jos jäisinkin keikalle'', paikan päällä ajatukset kuitenkin muuttui, kun näin ne kaikki känniset ihmiset ja sen metelin!


2 kommenttia:

  1. Oi vitsit, noita hormoneja ei ole ikävä...

    Näytät upealta massun kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No uskon ettei oo! :D mä niin odotan, että saan taas olla oma itseni eikä hormonit sekota päätä koko ajan :D Ja voi kiitos!! :')

      Poista